Härliga mornar :)

Hej people!

Gud vad jag älskar mina mornar! Igår Torsdag var jag ute och sprang 45 minuter på morgonen sen kom jag hem och körde lite pilates och strech. Alltså jag har blivit beroende :)
Idag tänkte jag bara promenera. Jag har JF här på besök nämligen så då tar vi en Lång promenad längs med vättern. Det blir mysigt. Det är strålande sol klarblå himmel och vättern ligger spegelblank :)

Annars har vecka varit lugn. Jobbat och myst med barnen så mycket det bara har gått. Tagit vara på det fina vädret.
Jag lämnade av guldklimparna igår till Mattias. Nu träffar jag dom inte förrän på Söndag :( den känns lite jobbig!
Men jag brukar ju ta mig igenom helgerna ganska fort ändå. Nu har jag ju som sagt lite besök... Jag hämtade upp honom på stationen vid 20. Shit va jag stressade... Slutade inte förrän kvart över 19 körde hem fort som F-N in i duschen plocka i ordning och dra!! Inte konstigt att man är lite tankspridd... JO hör på det här. Innan jag skulle hämta JF på stationen så åkte jag och tankade. Jag la min plånbok på biltaket under tiden som jag tankade... Ja exakt så glömde jag att ta in den och åker i väg med plånboken på taket! Mitt dumma jävla NÖT! Kommer på det halv vägs till stationen. RÖV bara att vända och syna gatorna efter något svart! Men inte fan hittar jag den! Nähä det blev jobbigt! Men efter att jag hade hämtat JF på Stationen så synade jag gatorna IGEN! Å då ringer min telefon :) Då är det en tjej som hittade den vid övergångsstället precis vid tankstationen och hade kollat mig på eniro! Fan vad jag blev glad!!! Älskar Ärliga människor!

Nä ni nu ska jag hänga upp min tvätt.. Och krypa ner i sängen en stund till. I eftermiddag bär det av till Borås! Det blir nog kul!
Så tills nästa gång!

See Ya!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0