Heja HV!

God afton people.

Sitter med en kopp te och försöker kurera min hals.
Men jag har konstaterat att jag behöver VILA! Men jag hinner inte det.... hmmmm jag borde kanske tänka om..
Jag har ju jobbat helt sjuk i över en vecka men vad ska man göra?
Jag har haft en USEL dag på jobbet! Inte mycket kul som hände där! Bodil är ju på semester med.. Förädare!!
Ja ja men lämna mig ensam då... nja inte helt ensam men ändå!

Det roligaste på hela dagen har varit nu på kvällen!! Sitter och kollar hockeyn! Heja HV!!! Jag förstår inte att jag blitt en sån hockey tönt som sitter i soffan och ropar åt dommaren och snackar med spelarna på rinken. Som om dom skulle höra liksom. Men det känns bra :-) Stabilt :-)Det är iallafall på tiden att de tar en seger i den här finalen..
Mr J som hejar på Färjestad ska fan inte ha nåt att säga denna matchen.. Vi brukar typ smsa under hela matchen och psyka varann lite. Sånt är ju kul!  Dom ska kicka ass!!! Alltså mina blue bulls :-)
Kul att ha nån att tjäfta med :-)

Nu börjar period 3 så jag kan inte skriva mer nu :-)

Men imon så kanske om jag orkar.....

See Ya!
Kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0