Helgen gick..

Hej alla!

Jaha då var denna helgen åxå avklarad.
Fredagen blev ganska lugn. Jobbade till halv 8 sen åkte Linda med mig hem via systemet, sen lagade vi mat och satt på balkongen och myste. Lite senare kom Manuel hit med så vi stack ut på en lite liten runda på stan Hemma tidigt :-).

På lördagen skulle jag fylla in på jobbet för Anna som skulle gå Tabergsmilen. Tur var att mina föräldrar kom upp och kunde vara lite barnvakt då det var min helg med dom små djuren :)
Men det var ju lite dammigt här så jag skulle dammsuga och grejer. Jaha vad händer? Jag hade dammsugit halva hallen då börjar fanskapet att brinna!!! Och det blir ett jävla liv på brandvarnaren. Kul och köpa en ny sugare när man har INGA pengar!
Iallafall så mös vi på eftermiddagen och kvällen. Så skönt att ta det hel lugnt.
Sen fyllde William 7 år igår. STORA killen. Så vi hade gjort oss lite smörgåstårta och tårta, så det blev liiite kalas!



Lilleman måste åxå få blåsa ljus!

Nu hinner jag inte skriva mer för nu kommer madde på en fika!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0