Oh My God vilken Påsk det blev...

Hello people :-)
Vilken Påsk det blev!!!
Ja jag skrev ju att jag var ute i Tordags kul....
I fredags jobbade jag å va skiiiiiiiiiit trött. Har ju en förmåga att bli väääldigt sent nu för tiden. Jag förstår inte det ;-)
Sen slappade jag bara och Karina och jag tog en sen kvällspromenad och köpte choklad! Mums, men jag somnade på hennes soffa vid 22 tiden... dags att gå hem då kanske....
Upp och jobba igen i lördags. sååå segt. Men sen ni var det party on IGEN! Skit kul och jätte spontant!
Det var längesen det var SÅ kul ute. Vi började med en flaska rosè på balkongen och sen vidare till en förfest i stan.. Sen gick vi till Sliver och där ställde folk sig i KÖ!
Men hallå lite glad i hågen gick jag fram till vakten som tydligen var vaktchef. Han känner ju igen mig lite nu då eftersom jag jämt är där!(kanske skulle fundera på att inte gå ut så mycket) Men jag fick gå före in och GRATIS med!
Ah i bland har man bara tur. Sen väl inne där träffade jag skit mycket kul folk! Stod nog i baren heeeela kvällen och bara tjatade.. inte likt mig! Jo att tjata iochförsig men jag brukar mest hänga på dansgolvet! Men inte i lördags! Nä det var verkligen hur kul som helst!
Jag träffade en en skit trevlig tjej i kön den lilla stund jag stod där vill säga..... Hon var tydligen grek.. så jag imponerade med min grekiska... Jag kan typ be om en tandptare :-) Mycket imponerande.... Ha ha ha

Söndagen så jobbade jag. Ännu segare än Fredagen kan man säga... Slutade dock 15.00 skönt!! Tänkte att går jag hem och lägger mig nu är det kört! Så jag tog ett träningspass på 1.5 timme... gött! Sen var jag helt döööööd!! Somnade i soffan tidigt tidigt :-) Och se så utvilad jag är i dag liksom... eller inte ,men det känns ganska bra!
Skulle åkt till Borås idag och fixat sommar däcken men jag slapp... Mamma och pappa kommer hit på lördag och fixar detta istället. Dom kommer hit och tar hand om mig och barnen lite :-) och sen Fyller ju Wille 7 på söndag :-) Min lille skit!
Men nu är det dags att nana bädden. Upp och jobba imon vettni!

Så tills nästa gång... brukar ju gå alldeles för läng mellan gångerna nu känner jag.... iallafall....

Gonatt
see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0