Rastlös....

Good afternoon....

Känner mig heeelt kär i vädret!!
Jag känner mig lycklig för första gången på väldigt läng! Riktigt lycklig....
Jag har jobbat jobbat och vart sjuk. Men nu känner jag att det är på bättringsvägen äntligen.
Jag är barnledig denna helgen så jag ska försöka vila lite... Men jag känner ju mig så det blr la highlife :-)
Firade lite på sk med kidsen på morgonen igår... Det första william gjorde på morgonen var att leta efter påskägg...
Så helt oväntat kom påskharen efter frukost och hade gömt ägg...
Heeeeeelt nöjda var kidsen.
Sen åt vi lite jordgubbar på stående fot.. Lite myspys..

 

Sen åkte vi Till Janina och Co och tittade på nytillskottet. Sicken liten söting :-)

När barnen gick till Mattias sen vid 2 så kände jag mig lite rastlös så jag var lite nyttig och stack ut och sprang... fast jag inte borde med tanke på förkyldning och grejer..
Sen satt jag på balkongen och bara slappade och mös... Bestämmde mig för att ringa Lena som skulle gå ut :-)
Jag menar jag är ju inte den som är den så jag hade naturligtvis på där!
Eller det var hon och nårra som skulle sitta på hennes salong och dricka lite vin så det gjorde vi :-)
  

Sen begav vi oss till Karlssons. Jag har verkligen aldrig tyckt om det stället men igår var det riktigt trevligt folk ute. Sånna som man faktiskt kände.
Hela Hv 71 var där och "firade" silvret... In my ass liksom!
Men det var kul att se alla desperata tjejer som var ute efter att få "ligga" med nån som är nåt! Ha ha ha
Jag begav mig hemåt på min räcer cyckel somnade och vaknade utvilad.... eller inte... jo ganska...
Se jobb jobb jobb heeeelaste helgen! Inte kul men det funkar!
Ikväll ska jag bara sitta i soffan kanske laga lite mat med för en gångskull... Gör ju aldrig det när barnen inte är hemma!
Så tills nästa gång!

Puss å kram
See Ya!

Kommentarer
Postat av: Ella

Neee nu måste du ta och bli frisk!! Inte bra att vara långdraget sjuk ju... :(

2009-04-11 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0