Snart helg igen :-)

Hej people :-)

Fan va tiden går snabbt! Nu är det snart helg igen! Å det är ju bra men jag hinner inte med att göra det jag ska!
Igår jobbade jag till 15. Jag hade planerat att hämta barnen och vara ute och cykla hela eftermiddagen! Ja det gick ju fett i stöpet med en unge i 3 års trots period. Nä han var nog bara trött försöker jag inbilla mig ...
Vi kom upp i lägenheten och aa vi började greja lite med hjälmar och inlines till wille, sen fick oliwer psykbryt tror jag. Började slåss och sparkas och helt plötsligt somnade han på hallmattan!!

Jag fick ju tänka om lite då och ha en inne eftermiddag för det gick ju inte att få liv i honom på miiinst en timme efter det! Stackars Wille som hoppades på att vi skulle va ute allihop...
Men han kom in med och sen rullade vi 1 kg köttbullar SMÅ köttbullar. Blev typ 97 st :-) Nu har vi det i frysen iallafall.

Idag ska jag jobba hela dagen. Känner jag inte alls för! Jag vill göra nåt kul! Men vad? Hmmm funkar ju inte när man ändå ska jobba...
Men nu har jag inte tid att skriva mer för jag måste dammsuga! Fatta vad skit kidsen drar in grus här!?!?
Sa till mig själv för ett tag sen, Jag ska fan aldrig damsuga varje dag och va gnällig... Nä tjena du!!! Here I am!!

See ya!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

skratt, men lilla Olli...han var nog myyycket trött=)

Skönt att höra att nån mer än jag har ett sjukligt förhållande till att dammsuga=)

Kram från från en super snörig Malin

2009-04-15 @ 10:22:25
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0