USELT!

Hej alla crazy people!

USELT! Jag vet. Det har varit skrivkramp.... eller nej inte direkt men jag har haft massa annat jox för mig. Typ sova och vara sjuk :-(
Nä då. Jag vet inte vart jag ska börja?!
Jo Lördagen förra veckan kom Heidi upp! Det var så kul. Det är inte sååå ofta man får celebert besök från Borås faktiskt.. Vi drack lite vin eller ganska mycket faktiskt. Sen ringde Jonas och meddelade att matchen på Kinnarps var så slut så att dom skulle komma upp en sväng och det gjorde dom! Sen kom min Jobbarkompis Karina åxå.
Det blev en rolig för fest.

   

Men sen var det bara jag Och Heidi som gick ut. Men det var skiiit kul ändå :-)

Men helt seriöst så känner jag att det skulle vara skönt att ta det lite lugnt ett par helger framöver...
Jag var på after work  nu i Fredags åxå det var åxå jätte kul och vi var så klart vidare in till Sliver med och dansade loss... Men sen ville ju alla andra damer gå hem men eftersom jag kännde lite folk stannade jag kvar ett tag själv faktiskt. Man träffar ju så mycket mer roliga människor då!
Men nu ska jag ta det lite lugnt. Jag tror jag behöver det. Jag ´blir ju typ ALDRIG frisk! Känns som jag vart dålig nu i flera veckor. man orkar ingenting!
Jag var heeeeelt utslagen här i Lördagskväll. Somnade innan klockan var halv 10.... kanske berodde på hostmedicinen till viss del... Skulle nog tippa på det!
Sen hade ju mamma varit här med och myst med mig och barnen och då blir man med trött. Hon hade med sig farmors gamla kristallkrona som nu hänger ovanför min säng! Det blev såååå fint!
Tar bild vid senare tillfälle.

Nu tänkte jag faktiskt ge mig ut på en promenad i det vackra vädret!!
Barnen är på fritids och dagis tills 3 så jag kan vila och ta det lite lugnt..

Jag ska väl försöka bli lite bättre på att blogga då. Jag har ju fått vissa önskemål från BODIL!!
Ja nu träffar jag ju inte henne på en heeeeel vecka för hon har gått och tagit semester :-( KUL jag ska ha på jobbet denna veckan då! Bra att den blir kort iallafall!!

Nähäni!
Puss och kram
See Ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0