Badhus besök.

Hallå ja!

På eftermiddagen bestämmde jag mig för att hämta William lite tidigare från Fritids för att ta en tripp till badhuset.
Det gör jag fan aldrig om igen. Jag hade ju med mig den lille med förståss. Dom är ju helt galna dom två!!! Dom brukar vara på badet med sin pappa emellanåt och jag fattar inte hur han kan hålla reda på dom alltså. Dom far ju runt överallt och springer. Man håller andan varje gång dom små benen går som trummpinnar över golvet som är piss halt!! Jag trodde att jag kunde pusta ut i Hoppbassängen, ja just det tjena! William springer upp på ettan och tar sats och springer och hoppar i vattnet. Det är ju lugnt ,men vem kommer som en liten kanonkula efter??? Jo Oliwer naturligtvis. Det blir verkligen en kanonkula i vattnet fast han tycker ju det är as roligt. Som tur är vet jag ju att han gllar att hoppa från trampolinen så jag var redan i vattnet under trampolinen. Men att han springer som en tok och bara slänger sig i det är ju GALET!!!
Efter många om och men fick jag med dom in till duschen. När jag har fullt med schampo i håret bestämmer Oliwer sig för att han vill bada mer!! Och springer ut igen. Jävlar!!!... ut efter med ett svidande öga och skum i hela huvet. Men jag vet ju vad min ungar kan hitta på så naken var jag ju inte som tur var!
Oliwer stendäckade i bilen vid halv 6 och det som kommer upp i mitt huvud är YYYYEEEEESSSSSS jag slipper koka av ilska under nattningen ikväll när han inte vill sova!  För lätt att han sover för natten nu. Det får vi jävlar i mig hoppas!!! Wiiihiiiii lite egentid!

Jag ska titta på Greys anatomi och private practice ikväll i min ensamhet GUD VA SKÖNT!!
Så nu ska jag förbereda nattning av den stora så jag får lite väl förunnad vuxentid!
Fan jag skulle bytt gardiner idag ju men jag har ingen ork! Men jag måste ju nå

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0