Ledig och pank!

Hallå där!

Äntligen lite ledig. Eller ledig och ledig det är ju massa grejer som ska fixas när man inte är på jobbet.
Hade nog hellre varit där idag känner jag. Jag ska iallafall fixa nya gardiner till mitt sovrum i dag om jag hinner, lite våriga och fina. Men fan va allt ska kosta pengar! Jag blir tokig. Jag fattar inte vart mina pengar tar vägen??
Jag skulle verkligen behöva en löneförhöjning på några tusen åtminstonne denna månaden. Jag behöver köpa massa nya kläder. Eftersom jag gick ner ca 15 kilo på några månader så är allt för stort! Tacksamt för kroppen dåligt för garderoben och plånboken... AAAhhhh jag blir tokig! Men jag ska iallfall få handla lite billigt på Fredag. Marielle har fått en inbjudan till Veromodas utfärsäljning av En provkollektion. Då får jag följa med!!! Tack för det! Men jag kommer säkert inte hitta något.. Känner mig helt plötsligt inte alls optimistisk.

Nä ni, nu står det en liten kille och skriker att han vill ha mat! Så jag får väl göra min plikt som mor och fixa lite frukost!

See ya!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0