Matförgiftning?

Hello crazy people!

Igår var en stressig dag men bra ändå. Jag var hos frissan i 3 timmar så nu är jag superblond! Eller ganska iallafall. Sen flängde jag runt stan tills klockan var 19.00 för då skulle jag ju hämta Marielle och åka och shoppa! Fan vilken grej. Jävlar vad jag handlade. Billigt som ... Lätt att jag är helt pank nu! Men det var det faktiskt värt :-).

Så idag är det dags för min FEST! Yeay!! Vad kul det ska bli! Om den nu blir av.. Jag skulle ju jobba idag men nu är det så att mitt ex ringde inatt och sa att barnen och han spyr som fan och att jag måste gå dit! Ja vad gör man inte för barnen liksom. Så jag parvlade mig upp ur sängen vid 3 snåret och sprang ner. Shit vad dåliga dom var! Men eftersom ALLA 3 var dåliga tror jag inte på vinterkräksjukan ändå. Dom åt en pizza igår och har säkert fått matförgiftning!!!
Men iallafall så ska jag ner till dom igen nu så Mattias får sova lite. Nu är det min tur att torka spy.... Ush

See Ya!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Men oj, stackars er. Hoppas dom blir bra snart,låter mer som matförgiftning iaf. Men är det inte typiskt ändå...

Ha så kul ikväll. Ska tänka på er i mängder avis

Kram kram

2009-02-28 @ 11:26:12
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0