Min kära farmor gick ur tiden...

Hej Alla!

Onsdagen var en tung dag.
Min kära farmor har gått ur tiden och vi har varit på begravning.
Det var så vackert och ledsamt men som tur var hade jag med mina guld klimpar till kids som lättade på stämmningen lite så man inte bröt ihop helt!
Ollie min minsta han tittade sig runt i kyrkan och undrade vart gamlafarmor var någonstans? Då fick han syn på "lådan". Han kunde inte i sin vildaste fantasi förstå hur hon kunde ligga i lådan när hon redan har åkt till himlen...
Hmm hur förklarar man det för en som knappt är 3år. Han sa högt och tydlig att allt var häftigt och fina julgranar överallt. Han syftade då på blomster arrangemangen. Vidare ut till kyrkogården där "lådan" skulle jordfästas blev han aningen förrvirrad. Att Gamla sarmor (som han kallar henne) skulle åka ner DÄR i det stora hålet liggandes i "lådan" sen tittade han upp mot himlen och konstaterade att han inte fick ihop det. Man kunde ju inte låta bli att skratta mitt i allt elende.. Lille gubben..
William var ledsen och tyckte att gamlafarmor skulle leva lite till för han hade ju inte fått träffa henne så många år...
Barn är roliga, jag önskar man kunde se vad dom tänker.

Och idag Torsdag har jag varit helt slut! Dagen D.. Dags att ta itu med mina vardagspromblem.. Ahhhh jag ORKAR inte. Life sucks ibland. Jag försöker få ihop mitt liv men det är fan omöjligt. Vad jag än gör så slår det tillbaka som en örfil! 
Och all jävla press från alla håll och fan och hans moster!!! Jag har ingentid ork eller energi till övers. Men det tar väl tid antar jag. Jag har trots allt bara varit "själv" i 4 månader sen separationen från mitt ex. Ja inte helt själv och det är väl det som är problemet.
Ahhh att jag alltid ska komplicera till allt!! 

Nä ni nu ska jag ta mig en kopp Java och en macka och se om jag blir nåt klokare, troligen INTE men det skadar ju inte att försöka.

See Ya!
Kram


Kommentarer
Postat av: Ella

usch...beklagar sorgen...inte lätt de där jag vet....



2009-02-20 @ 22:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0