Nåt fel som inte är riktigt!

Ahhhhh varför blir det bara fel???? Nu är det 3.e gången som jag försöker skriva färdigt det som jag inte kunde avsluta i mitt förra inlägg!! Men det blir bara error!!!
Sista gången sen får det fan va nog!
Jag skulle ju säga att jag ska piffa lite i lägenheten till helgen eftersom jag har min inflyttningsfest som jag ser fram emot som FAN!
Frida och Janette från Borås kommer hit till mig och testar utelivet i Jönköping som jag lovat är KANON!
Fast sen kanske det beror på att jag alltid lyckas att bli kanon när jag går ut! Det återstår att se....
Sen kommer ju min bästaste BODIL hit. Vi kan fan inte misslyckas med våra partaj! Vi kan fan inte ha tråkigt!! Vi har inte lyckats med det hittills iallafall. Vi jobbar ju ihop och inte ens dom uslaste dagarna har vi Tråkigt! Det är märkligt faktiskt! Jag D
iggar dig BODIL :-)))

Så nu på riktigt! See ya next time! Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej gumman! Vill bara säga att det är r*****ven att jag inte kan komma på lördag,det svider i mitt hjärta. Hoppas ni får en riiiktig bra kväll,så vill ja se alla goa bilder på söndagen!

Jag ringer dig senare idag oxå,när dina barn lagt sig, om de nu vill det så att säga;)

Kramis

2009-02-25 @ 19:46:16
URL: http://malinblingbling.blogg.se/
Postat av: Katri

hej kul med fest! Trevlig blogg!! Jag tycker verkligen att den är du, fast det var ju ett tag sen kan säga så som jag minns dig kanske...

Ha en trevlig ute kväll och fest

Kram Katri

2009-02-25 @ 20:47:02
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0