Ny tröttsam dag..

Hej alla glada!

Ska strax dra på mig lite kläder för att åka till jobbet! Har haft en hektisk morgon.
Upp med ungarna klockan halv 7, åka lämna, åka hem, tvätta ,städa, laga mat. Hur fan ska jag orka jobba nu?
jag är helt slut!!! Kanske håller jag på att bli sjuk!? HELL NO det går inte!! Det skulle vara lätt olägligt! Jag vet att jag tjatar om den här festen på lördag men det var längesen jag såg fram emot något så mycket. Det har ju varit en lååååååång down period i mitt liv så en liten fest piggar upp som fan!!
Fan nu har jag glömt att hänga upp mina nya gardiner.... ah kanske imorgon... men det blir fan en hektisk dag imorgon med. Jag ska ha barnen en extra natt för Mattias ska jobba. Så blev det med den sov morgonen.. nä allt för mina kära barn. Jag ska ändå upp i tid imorgon. Jag ska till Frissan och klippa och slinga mig. Gött gött det var ett tag sen sist. Sen ska jag shoppa på ikea, så var den lönen slut.... Fan jag får nalla av sparkontot för jag ska ju handla lite clothes åxå!!
Shit pommes frites jag måste dra. Sitter ju här i bara mässingen... och jag börjar om 20 minuter. Måste ju hinna ta en cigg med Bodil innan jobbet med...

See ya!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malin

Ops, sex st fan fick du in på det inlägget ser jag,jag trodde jag svor mkt, men jag ligger i lä bryden...

Kram kram på daj!

2009-02-26 @ 15:42:51
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0