Parkeringsböter..... Jippi!!

Då var det Tisdag igen...
Har precis lämnat iväg kidsen till skola och dagis. Shit vad det är kallt! Och Bilfan stod ju flera 100 meter bort! Fan vad jag hatar detta område vad det gäller parkeringar iallafall. Fick parkeringsböter i går med! Det var ju välkommet eftersom jag har såååå fruktansvärt mycket pengar kvar denna månaden. Det värsta var att hade jag parkerat i rutan jämte hade jag aldrig fått böter!!! JA nu ska jag inte älta mer.

Måndagen var fylld av jobb jobb jobb och lite mer jobb. Och inget nöje alls. Jag tycker det är otrevligt att jobba till stängning när jag har kidsen. Då måste man panik skynda sig för att hämta dom hos sin pappa vid halv 8 för att sen springa upp med dom till min lägenhet. 3 vån utan hiss med en 2,5 åring på armen, och har jag tur så går allt enligt planerna och barnen är i säng innan halv 9. Men det slår ju aldrig fel! Wille var panik ledsen igår och sprang ner till sin pappa efter att vi kommit hem. Han bor ju rakt över gatan så det är ju lugnt.. Så efter 20 minuter kommer William Och hans pappa upp hit och har bestämt att HAN ska natta wille. Jag går väl med på det.. hmmm Det känns jävligt konstigt!
Nä ni nu ska jag bege mig till ett Konditori och köpa lite frallor och kanske ett par semlor för att sen bege mig hem till min gravida väninna som lätt behöver gödas lite... Hehe

See you!
Bye

Kommentarer
Postat av: Ella

Aaah surt med parkeringsböter? Men vad var det för skillnad på rutan brevid då?

2009-02-17 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0