Helgen..

Hey crazy people :-)

Fredagen kom med allt fredagsmys innebär...
Jag har mina barn denna helgen så det är HÖG nivå på den mysen..
Bänkad i soffan klockan 8 let`s dance jippi!!! William ÄLSKAR det programmet...
Det ska vara rätt antal kuddar och ett stort täcke, popcorn och dricka sen är allt klappat och klart!
Fast det slutar alltid med att jag ensam sitter och kollar för barnen har däckat!

Nu på morgonen (Lördag) Vaknade Oliwen klockan 0600 Ahhhhh jag är så morgon trött!!!
Men det var bara att kliva upp och vara den goda mamman som man är.... eller inte.. lagom tjurig och kort stubin!!
Så när klockan var kvart i 10 pälsade jag på ungarna och drog ut på shopping för att inte tänka på hur trött jag var.
Har kollat skor men jag hittar ju aldrig något! Fast det är ju inte så lätt att kolla på kläder och skor när man har 2 kids med sig som mer eller mindre river inredningen på vart enda ställe man entrar. Nu äntligen har jag lite tid för mig själv när Oliwen däckade i soffan och wille spelar xbox. Har en vansinnigt gog kyckling lasagne i ugnen som bara väntar på att få bli uppäten..
I kväll ska vi till ett par kompisar och kolla in melodifestivalen. Får väl se om JAG kan hålla mig vaken ikväll. Troligen INTE! Men det är ju bra att man är i goda vänner lag när det inte är så knussligt om man sitter i soffan och nickar till...
Så nu ringer klockan!! Maten är klar!

See Ya!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ella

2009-02-21 @ 22:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0