Utkast: Jaha då ...

Jaha då satt man här i bloggträsket då. Jag med!?
För jag som ensamstående 2 barns mamma har ju absolut Inget annat att göra!!!
För Två grabbar på 2 och 6 år tar ju knappt ingen tid alls! För er som inte vet eller inte har barn själva så kan ju ironin tala för sig själv!
Men det här är ju roligt och allt som är roligt tycker jag att man kan ägna lite tid åt.
Och jag som har varit barnledig hela helgen ska ju verkligen inte klaga när barnen sover och jag sitter här med en kopp zoegas, som kanske inte var så smart ändå med tanke på att klockan snart är..... läggdags.
Aja, Med tanke på att min huvudvärk är botad så somnar jag gärna en timme senare!

Eftersom jag är nybörjare ska jag inte trötta ut mitt tangentbord..... idag.
Och eftersom dom flesta i min omgivning sover vid den här tiden på dygnet (förutom Marielle) och jag inte har möjlighet att tjata hål i huvet på dom så finns risken att mitt tangentbord får ta smällen! Men inte idag!
Jag tar mitt förnuft till fånga och drar mig tallbax!
Bye




Kommentarer
Postat av: Ella

haha!! Välkommen till bloggträsket!! Jag känner redan att jag kommer få mej mååånga roliga skratt av att läsa din blogg. :P You go girl!! =)

2009-02-16 @ 00:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0