Ännu en Pillan Torsdag :-)

Hallå där!

Torsdag morgon... Lugnet har infunnit sig i mitt hem. Barnen har preciis farit i väg till skola och dagis. Och så blev det en Pillan Torsdag.
Jag tänkte att jag skulle åkt hem och lagt mig igen efter att ha lämnat kidsen men bilen svängde ner mot stan, så jag åkte och solade. Det var välbehövligt jag har nog aldrig varit så blek som nu.
Jag kom hem packade upp min tvätt som låg ihopa skrynklad i tvättmaskinen. Jag har tvätt i hela lägenheten! Men Det luktar iallafall gott! Så nu efter frukost täntke jag klämma på en bra skiva på lagom volym eftersom klockan inte är så vansinnigt mycket. Och TOK STÄDA!!! Jag har dammråttor stora som kakaduor. Sen om jag hittar nån tid ska jag ta mig en joggingrunda. Så duktig ska jag vara!

Åhh nu längtar jag till helgen. Jobbar ju dock men kanske att det blir lite galej iallafall. På Fredag kommer Min allra bästa killkompis från Borås hit och äter lunch med mig och sjukar sig lite! Det är skönt med folk som kan få en att skratta, det behövs imellanåt. Sen på kvällen är jag bjuden på lite middag det kan ju vara trevligt, ja varför inte :-)
Och på Lördag om det blir som jag vill så kommer Heidi hit men vi får väl se vad som händer...

Nä nu är kaffet slut och mina dammråttor stirrar på mig så jag ska ta en sväng om med min kavaljer... Det vill säga sugarn..

See Ya!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0