En natt fylld av överaskningar...

Hello all!

Jag vet att det är uttjatat nu men FAN i He...te tror ni inte att Oliwer spydde ner hela hallen igår igen!! Jag tror jag dör här på riktigt!!
Jag fattar inte! Han hade varit "kry" i mer än ett dygn... så oberäknelig..

Jag intog Position i soffan inatt för att kunna höra honom lättare. Jag sten däckade vid 22 redan med vaknade  senare av ett dunk och ett skrik. Shit va fan va det? Jag far upp som en ångvält, (tydligen så har jag somnat med mobilen på magen för den flyger all världens väg) in till Oliwer. JA då ligger han där på golvet. Då har han trillat ner från sängen och hamnat på hinken och slagit sig i huvet. Stackarn.. Är det inte det ena så är det det andra.
Sen tänkte jag fan va skönt nu spyr han ju inte iallafall. Så jag lägger mig i soffan igen och är så jävla trött! Undrar lite över vartfan mobilen tog vägen men jag orkade inte bry mig. Så på Morgonkvisten när jag ligger i fin djupsömn hör jag ett nytt DUNK och skrik!! Äh jag dööööör!!! Olli på golvet ledsen och säger ajajaj min fot. Med min tur har han väl brutit den men det var ingen fara. Tillbaks till soffan somnar om, då går alarmet på mobilen dags att gå upp!
Men vart F-N är mobilen? Det dånar verkligen vid det här laget. Hej hopp alla är vakna!!! Telefonen ligger längst in under tv bänken. Skönt att den är hittad och att man är lätt öronbedövad av den svin höga signalen.
Vilken god morgon det blev...

Målarn har varit här med. Jävla hantverkare som ALDRIG kan ta av sig skorna. Jag som tänkte storstäda idag när barnen åkt till Mattias det kan jag fete glömma nu eftersom dom kommer tillbaks i morgon.
Jaja ska det bli fint så får man väl gå iskiten. Det är ju bara en dag som tur är!

Nu ska jag gå och umgås med Oliwer lite han vill att vi ska kolla Kenny starfighter. Jaaaaaaaa va kul utbrister jag för dom 6 avsnitten har jag ju bara sett 12 gånger de senaste 2 dagarna. Varför kan han inte kolla på någon annan film? Helt seriöst. Han kollar om och om och om igen. Kul verkligen!


See ya!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ella

hej! Åååh stackars er...att det håller på än!?? NI måste åkt på nån redig kräksjuka...hm...funderar...kan det verkligen vara samma som vi har!? kram

2009-03-05 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0