Ett försök..

Hej mitt i natten!

Har haft en ganska mysig kväll med gos i soffan lite godis (som ingen åt) och melodi festival såklart!
Helrätta bidrag som gick vidare!
Äääääälskar Caroline af Ugglas så länge man blundar och lyssnar på låten! Fast hon e ju rätt cool alltså!
Och Sarah Dawn vilken LÅT! Man ville ju bara ge upp och gråta!
Mattias var här en stund och kollade festivalen. Barnen var så nöjda! Kidsen somnade i soffan strax innan det var slut. Dom har ju stojat hela dagen hemma hos Janina och CO. Det har varit en bra dag i Norrahammar. Barnen har hållit sams för det mesta. Sååå skönt att bara kunna koppla av och dricka kaffe och umgås med en kär vän!

Ja sen kom vi hem. Jag skulle ju ta lite bilder på mitt rum men då går kamera fan sönder.
så ni får se tapet proverna i stället som jag fångade med kameran när jag behövde smakråd av Bodil. 
.Shysst fond tapet


Det blev iallafall skiiit bra!

Sen hade vi som sagt lite mys på kvällen med trötta barn.

Här gjorde man lite gött och mysigt med godis som barnen valde. Men det var väl fan ingen som åt.....
Den som spar den har... Ja just det tjena.

Ja det sammanfattar väl den delen av dagen.

Jag fattar inte vad ensam man blir när barnen somnat... Jag har ju inte varit så mycket ensam sen det tog slut med mitt ex. Jag har ju liksom sysselsatt mig med annat och träffat folk. Men verkligeheten kommer ifatt en förr eller senare och tankarna snurrar. Fan det känns jobbigt emellanåt!
Jag har verkligen varit en stor egoist sen i Oktober, men det känns lite annorlunda nu när jag och Mattias kan prata och vara vänner. Även om kärleken inte finns där så är han en klippa en vän.

Jag avslutar med något som jag skrev för ett tag sen...



Ensam i mitt rum är jag, rädd för vad jag ska känna när jag vaknar upp en dag.
Splittrad och kluven mitt itu, det som maler i mina tankar är du.
Att vara Ensam är det jobbigaste som finns, det är då man tänker efter och minns,
Allt det som var bra, Det som man alltid sökt efter och ville ha.
Ett liv ett förhållande som varade länge verkar nu kort, när kärleken och tryggheten har bleknat bort.
Något fyller mitt innre mitt hjärta, med en stor obeskrivlig smärta.
Jag vet varken in eller ut, är mitt hjärta tömt har känslorna tagit slut?
Sårade är vi båda på olika sätt, Jag vet inte längre vad jag gör för fel eller om något jag gör blir rätt.
Tiden ska väl läka alla sår, jag hoppas det går fort och att det inte tar flera år.
En tår trillar sakta ner för kinden jag brister i gråt, För att jag sårat dig så djupt, FÖRLÅT.
 
Pernilla





Kommentarer
Postat av: Ella

GASH!! Jättefin dikt ju!! Lite tårögd blir man... snyft...



/Love Ella

2009-03-09 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0