Förlåt!

Hej alla!

Förlåt förlåt förlåt mig så hemskt mycket till alla mina vänner på festen som jag har smittat med en hiskelig magsjuka!
Helt SERIÖST vem hade kunnat tro dethär?!  5 pers som spyr och har sig och fler som har magsmärtor. Men lägg av liksom. Kan man känna sig uslare?!
Nog ältat om det! Nu har jag sagt förlåt och så var det bra med det!

Jag har haft en spy fri natt med Oliwen iallafall. Helt skönt att kunna sova från kvällen till morgonen. Jag är ju lätt död som det är på mornarna utan att behöva torka spy. Så nu kan man hoppas att alla är friska och glada.

En trivsam nyhet är att jag ska få omtapetserat i mitt sovrum! Yaaaehy!! En inte så trivsam nyhet är att jag måste bestämma mig tills imorgon vilka jag tapeter jag ska ha. Här går det undan serrni. Det var en brud här igår som meddelade att dom skulle tapetsera på Torsdag och idag kom hon hit med lite kataloger. Jag har hittat ganska snygga.. En brun fondvägg med lite silvriga cirklar i. Det kanske inte låter så snyggt men jag tror kanske att det kan bli bra... Vi får se... Jag lägger väl upp lite bilder av resultatet på Lördag så får ni se för er själva om det var ett pissigt val eller ett bra :-)
Nu ska jag bege mig till tvättstugan IGEN för jag hade ca 29 maskiner tvätt känns det som efter allt det sjuka...
So for now....

See ya!
Kram

Kommentarer
Postat av: Ella

Jaa...du är förlåten...nästan....hahaha!! Nä, men hoppas iaf tapeterna blir bra!! Så kul att få göra om lite eller hur!? Du har en sjukt fin lägenhet för övrigt tycker jag! :P KRAM

2009-03-04 @ 16:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0