Fredag igen

Hello people.

Då var det Fredag igen, fan vad skönt!
Jag fick sovmorgon idag! Det var min första på 4 veckor så den var välbehövlig. Jag är barnledig denna helgen så vad ska man nu hitta på???
Ja det är klart jag jobbar ju hela helgen men jag jobbar inte så många timmar :-).
Jag är bjuden på lite galej på Lördag hos en tjej som heter Johanna. Men vi får se om jag orkar parvla mig dit. Jag har ju inte så fett med stålar kvar.. jag var bara TVUNGEN att köpa ett par nya skor igår.. 
Aldrig förr har jag handlat så mycket kläder och skor som jag gör nu när jag har lite pengar.. Är det å trösta sig på nåt sätt tro?

Jag ska strax åka till jobbet... Känner jag inte alls för idag. Men pengarna kommer inte av sig själva...
Lagade mat nu på morgonen. Jag lovade Bodil att vi skulle luncha idag och att jag skulle ta med mig nåt gott. Så det blev en kyckling favorit i repris.

Ikväll ska jag äta massa med godis å thaimat och kolla på lets dance.
Jag har varit godis sugen iflera dagar! Jag var å handla på maxi och där hade dom byggt upp ett berg av Marabo chockladkakor 200g. Åhhhh jag är ju en sucker på choklad. Men jag köpte minsann ingen!!!
Men nu kan jag nog inte hålla mig mer. Måste unna mig i helgen.
Det är jag värd! Jag var faktiskt ute och prang 7 km igår så jag glupskar i mig med gott samvete :-)

Nu måste jag dra! See Ya!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0