Fredag kväll..

Hello freaks!

Har jobbat hela dagen. Skönt att slå sig ner i soffan.... eller inte.
Målaren har ju varit här och fixat aaaas najs i mitt sovrum. Hade jag haft orken skulle jag tagit kort men jag gör det i morgon så får ni se vad fint det blev! Skit nöjd!
Nu har jag moppat golvet från allt jävla tapet lim. Vet ni hur hårt det sitter igentligen??? Jag har moppat 4 ggr nu och det känns fortfarande som om någon har gjort något HÖGST olämpligt på mitt golv flera gånger om.... USH!

Jag är alldeles själv ikväll vilket är högst ovanligt men jäkligt gött! Jag får ladda upp lite för morgondagen när jag ska hämta mina barn. Vet inte vad vi ska hitta på. Jag skulle vilja åka ner till mina föräldrar i Borås, men dom kommer ju hem från Thailand ikväll så dom orkar säkert inte med oss imorgon. Men jag längtar som tusan efter dom!
Det kommer iallafall att bli melodifestivalen och lite gott käk. Jag ska prova någon alldeles ny rätt tänkte jag! Blir det kalasgott utlovar jag ett recept!
Nähä ni slut på rasten! Nu ska jag återgå till golv mopperiet. KUL MEST HELA TIDEN!!

Puss och kram!
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0