Hallå mitt i natten

Heje!

Här sitter jag käkar hazelnutz glass och funderar över livets bittra...
Jag har jobbat lite extra idag, bra pengar, men surt på en Söndag!
William vaknade imorse och var sjuk IGEN! Förvånad man blir... Hosta och hängig och lite feber.
Efter jobbet fick jag med honom upp till chiki mama och köpa kyckling. På vägen hem i bilen mår han ialla och spyr! Som tur var hade jag en påse i bilen. Han sa att han egentligen inte mådde så illa men att påsen luktade illa så han ville spy... Skit samma spydde gjorde han iallafall.
Han och Olli har varit lite hängiga hela dagen. Men ändå hade dom svårt att somna. Efter många om och men somnade dom i min säng. Wille först och Olli somnade sen PÅ william. Ärligt han låg på honom med halva kroppen. Han älskar verkligen sin storebror!

Det har inte hänt så mycket roligt idag faktiskt. Jag hoppas på en bättre dag imon.
Nu ska jag intaga liggande läge och försöka sova!

See Ya!
Godnattkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0