Helg i Borås

Hello People..

Shit vad dagarna går fort.
Jag var på massage i Torsdags kväll. Oh My God vad det var skönt men FAN vad ont jag hade i Fredags sen... Hmmm jag skrek t o m när jag tog på mig jackan. Massören ordinerade mer massage... Det gillas!!!

Fredagen jobbade jag till halv 8. sen fick jag lite välbehövlig vila. Satte mig vid datorn när jag kom hem och fick hjälp att fixa till min bloggdesign! Jävligt nöjd faktiskt. Tack Ida! Kolla in hennes blogg www.pimpmyhomebloggen.se
Tänkte haft en en helt ensam kväll men det blir ju aldrig det med datorn.... finns alltid nån att snackulera med.
Sen lite senare kom Emil hit. Jag dumpade honom tidigare på dagen så han tyckte vi skulle ses och det var väl kanske bra och ses öga mot öga. Fast vi har ju inte haft mycket till förhållande.. bara setts lite då och då..
Men nu är det över finito iallafall. 

Lördag morgon hämtade jag barnen hos Mattias sen åkte vi till Borås med en gång!
Jag och mamma sprang på seriös shopping. Jag inhandlade en jacka till mini pris och 2 shyssta bh och fin fina trosor. Barnen fick en jäkla massa grejer byxor och tröjor kallingar och strumpor! Tack mamma!
Medan vi sprang på stan var kidsen med morfar på djurparken och tok lekte!
När vi kom tillbaka hem vad möts jag av då? Jo världens bästa pappa :-) Han hade tvättat min bil och höll på att damsuga den! Vilken service liksom! Jag är verkligen i Borås alldeles för sällan!
Sen grillade vi korv och willes lösa tand fastnade i korven... nu har han en panik glugg men han är så söööööt!


En helt mysig dag!!! Vi spelade fotboll och hade det allmänt roligt!


När barnen hade somnat kom Heidi och hämtade mig! Vi har inte träffats på ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR och dagar.
Vi drack lite vin hemma hos henne sen kom några kompisar till henne dit med. Vi hade skit kul och mycket trevliga människor! Vi pratade om att dom skulle komma upp till mig nästa helg! Det vore ju nåt det!!
 En cool snubbe..... vad hette han nu då? ååå oskar eller David skit vilket dåligt minne jag har...

 Heidi och Christian! Mycket trevlig kille!

 Den här snubben var as rolig men jag kommer fan inte ihåg hans namn heller... åhh sry :-) Men vi kom iallafall fram till att CAVA is the  Mother fu**ing shit!

     

Det blev iallafall en helt galen kväll!
Jag hade sååå roligt! Jag var inte hemma förrän 4 på morgonen och sen skulle jag upp och ta hand om barnen vid 8... men det gick bra! Som man bäddar får man ligga... so to speak ;-)
Lite lätt bakfull  men inget som man inte klarar av!
Det var värt det faktiskt. Men jag var så jäkla trött att jag bara åkte raka vägen hem till Jönköping utan att hälsa på nån av mina andra vänner... Guuuud va usel jag känner mig!!
Skärpning Pernilla Persson!!!
För första gången på 5 månader somnade jag tidigt! 21.30 ganska imponerande...

Måndag Idag alltså är jag ledig från jobbet, GÖTT! jag ska hämta Wille från skolan kl 13 och sen drar vi ut till Janina och CO.

Så tills nästa gång!
Puss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0