Helgen var Grym

Hello People :-)

Helgen har varit GRYM på många sätt...
Jag har visserligen jobbat men ändå.
I Fredags skulle jag igentligen träffa Emil men Bodil åkte hem till mig när hon slutatde klocka 18 och väntade på att jag skulle komma hem vid halv 8. Vi skulle ha lite terapi och tjejkväll...
Jag köpte med mig Max mat och kom hem vid 20 i 8 ca då kom Bodil på att OM vi skulle gå ut en sväng måste hon ha andra skor... hmmm jobbigt A6 stänger om 20 minuter... Vi springer till bilen å kör som tusan! In på A6 och hittar INGA skor!!! Stressar till Coop för dom kan ibland ha skor men ICKE! Ok sista anhalten Maxi. Hittade As shyssta stövlar för 99 spänn! Snor billigt! Gött kvällen räddad OM vi skulle få för oss att gå ut.
Och det gjorde vi ju. Bodil var dock nykter men jag drog i mig en flaska vin och sen gjorde vi stan. Gick till SLIVER det var Grymt kul. Dansade som fan. Jag har GRYM träningsvär tom idag :-)
Vi träffade två Norrlands snubbar! Skit trevliga Per och....jag kommer fan inte ihåg vad han heter skit idet jo Stefan hette han. Världen är bra liten för efter att ha snackat en stund kom vi underfund med att Bodils och min vän David som för tillfället bor i Sundsvall typ känner dom eller inte känner men dom vet vilka varandra är. Dom bodde iaf på stora hotellet dom hittade inte dit så vi lotsade dom vid 2 snåret. Jag och Bodil var inte i säng förrän 4 på morgonen..



Det var en sviiin kul kväll men fan va bakis jag var igår. Jobbade till 3 sen gick jag hem och dog en stund.
Sen var det dags för melodi festivalen som jag tyckte var GRYMT bra. Hyfsat rätt låt som vann men jag gillade dom flesta. Jag satt vid min dator och hade sällskap på msn. Det var lite kul faktiskt tog ett glas vin i min ensamhet och konstaterade att det var rätt skönt att vara just ensam. Fast inte riktigt ensam. Jag hade ju min "date" på msn..

Nu idag kännde jag mig vansinnigt trött även om man inte var bakis har jobbat till 16.15 pisiigt!! När jag kom hem här kände jag att jag hade något i bakfickan.... heeeeey man är rätt trött när man åker hem med jobbets telefon i fickan... tur tt jag börjar jobba kl. 8 imorgon bitti då!

Nu har jag fått hem mina små gullungar med. Men dom vill ju inte umgås med mig ändå.. en kollar djungel george för 30 e gången denna veckan och den andra har en kompis här.
Men vi får väl lite gos sen när det är läggdags.

 Min lille skit

 Och så min store skit... Älskar dom över allt annat! Skönt att dom är hemma hos mig ett tag nu.


Nu ska jag gå och tvinga dom att umgås med mig en stund!!

See ya!
Kramen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0