Jag är sååå smickrad!

Hello people!

Idag har jag och Olli varit och hälsat på vänner i hok. Petre Alva och Carl. Vilket kalas man kom på. Bjuden på Frukost först sen fika och sen Middag! Guud va Gött! Tack Petra!

Jag hämtade William på fritids idag. Och jag möttes av Marcus 8 år. Du du du ehh får jag chans på dig? Eh svarade jag j,ag tror att jag är lite för gammal för dig! Nää nää det är du inte svarade han. Men jag är upptagen redan juh sa jag, nää jag vet att du inte är ihop med williams pappa längre. Eh jaa du men men vad faaan skulle jag säga. Jag är hemskt smickrad men sen kom en fröken och sa till: Marcus! Gå och sätt dig och sluta kleta smör och knäckebröd på Williams mamma! Uhhh saved by the snälla fröken :-)
Det går verkligen i ett på eftermiddagarna och kvällarn. man blir lite lätt trött! Jag och ungarna låg all i min säng och läste bok. Eller Oliwer skulle läsa en bik för mig och wille. Det är 28 sidor om ett tåg och leksaker och sånt. Han mumlade igenom boken och bäddrade sidor fort fort.. och så fort William öppnade munnen så fick han en örfil av Oliwer som ropade TYST WILLE OLLI LÄSER! Sen somnade vi alla utmattade och sen vaknar jag 2 timmar senare och här sitter jag nu...
men jag ska väl skutta isäng igen. Jag börjar jobba klockan 8 imorgon bitti! Inventering på G jippi! Så hopp i säng så jag är pigg imorgon så det inte blir några felräkningar. Plus att imorgon kväll har jag en date :-) Det ska bli trivsamt. Det var längesen nu.. Så det gäller att vara pigg...

See ya!
Godnatt!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0