Magsjuka..

Hallå ja!

Då kom Lördagen med min Grande fest! Wiii det började så jävla bra Frida och Jeanette kom hit och Min Bodil från jobbet. Vi fixade och gjorde oss i ordning innan dom första gästerna trillade in vi 19 snåret. Sen när alla hade kommit och jag hade druckit min första grogg började det kännas konstigt i magen.. O shit nej MAGSJUKA Var min första tanke. Jag tänkte att om jag lägger mig en halvtimme kanske det går över... hm INTE men jag gjorde ett försök att vara med på festen som jag hade sett fram emot såååå länge! Det gick ett tag till 22 ca sen låg jag sten däckad i sängen. Vilken fin värdinna jag var.. När alla gått sen vid 23.30 började helvetet MAGSJUKA!!! Bodil som åxå var däckad sen tio i min säng spydde och hade sig med fast det var nog för redbullens skull tror hon..
Frida och Jeanette fick iallafall eskort ut i party Jönköping av mina andra vänner. Det är jag tacksam för. Dom kom väl insläntrande vid halv 4 snåret som dom verkade ha haft roligt! Det gillas!
PÅ söndagen hade jag as hög feber och bara låg i soffan hela dagen tills barnen kom vid 17. Men Mattias fick så snällt stanna kvar och fixa barnen och hjälpa mig med läggningen. Men det gjorde han så gärna. Han är så snäll jag är så glad att man kan hjälpas åt. Men hej å hå Oliwer började spy igen vid halv 10 igår kväll. Så vi har sovit på soffan inatt jag och Olli men det har varit 2 timmars sömn allt som allt. För det räcker ju tydligen inte att spy EN gång!!

Iallafall så kommer det lite bilder från festen senare under dagen. Jag har inte min USB kabel till kameran här just nu :-( Men jag lovar så fort jag får hit den så läggs det upp festliga bilder.
Nu ska jag ta hand om en liten sjukling som behöver Mycket kärlek.

So for now!
See ya!
Kram

Kommentarer
Postat av: Katri

Så tråkigt att du blev sjuk!

Krya på er

2009-03-02 @ 18:17:12
URL: http://stahlfamiljen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0