Nervös som fan..

Hillo!

Vilken härlig vår dag det var igår jag känner mig alldeles sprittandes i kroppen...
Kanske är det magsjuka på gång....
Jag väcktes i morse av ett sms : Hej Olivia har spytt hela natten, hoppas ni klarar er! kram från Lillgatan
JÄVLAR!!! Jag som var där med barnen igår! Och Oliwer och Olivia pussas och kramas hela tiden.. Och jag fick t o m pussar av Olivia, mysigt i går men Shit pmmesfrites idag.... Tänk om det kommer en magsjuka till... Då går jag fan och dör! Helt Seriöst!
Idag ska barnen till Pappa, jag tror att dom ser fram emot det. Hur hemskt det än låter så ser jag fram emot att ha lite egentid. Jag ska på UNDERBAR massage ikväll. Tiden kan väl inte gå fort nog känner jag.. Ska ju jobba några timmar först :-(
Sen ska jag hem och lägga mig ensam i min stora säng! Fy fan va skönt och sen sova tills jag vaknar!

Jag hade massa grejer planerat för mig själv idag. Börja dagen med en joggingtur, tagit en lång frukost och ett härligt bad och handla innan jag ska jobba kl 13. Men dom planerna gick i stöpet för Oliven måste få vara hemma från dagis lite så han kan återhämta sig från alla sjukdommar. Så nu får jag gör mysiga saker typ kolla Kenny starfaighter och kramas i soffan! Och det är ju verkligen inte helt fel det heller.
Jag har kollat Kenny så många ggr nu att jag är lite kär i honom... Längtar efter Bio filmen Kenny begins! Lätt att jag ska ta med mig Wille och kolla!

Ha en härlig dag i det härliga vårvädret!
See ya!
Kramen


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller tummarna så dom blir smurfblåa att ni klarar er från magsjukan gumsan!

Kraam

2009-03-19 @ 10:17:13
URL: http://malinblingbling.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch då!! Hoppas verkligen ni klarar er denna gången! Den förra magsjukan har ju inget rolig...

:(

2009-03-20 @ 15:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0