Nu får det vara nog!

Hej alla!

Nu fan får det vara nog! När man tror att alla är friska blir dom sjuka igen. Nu är jag trött på det här!
Gårdagen var as slapp vi satt i soffan hela dagen jag och Oliwen. Nu har jag sett alla Kenny starfaighters avsnitten typ 20 ggr. Jag kan dom nu kan man säga... Jag var sååå trött. jag hade ju liksom inte sovit mer än typ max 5 timmar på 2 dygn. Så när Oliwer började spy IGEN igår kväll efter läggningsdags fick jag panik. Jag sa till Mattias att nu får du va hemma jag behöver sova. Och han är verkligen jättesnäll!! Han tog en semesterdag för att hjälpa till med Barnen så jag kunde sova. Evigt tacksam!! För jag känner mig ganska utvilad idag. Än så länge.

Nu ska jag försöka få i oss lite frukost så kanske vi hörs senare.

See ya!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0