Nu har jag minsann tänkt till..

Hej igen.

jag hoppas verkligen på en stillsam natt utan att behöva torka spy USH!
Men jag ska vara vaken ett par timmar nära barnens rum utifall att nåt skulle hända. Tänkte ta och kolla på en favorit i repris.
What happens in Vegas stays in Vegas. Kan behöva skratta lite känner jag efter allt elände....

Jag är så jävla besviken över helgen att jag skulle kunna gråta! Nä kanske inte riktigt då men nästan. Å så har jag ju smittat en massa männisor... KUL mest hela tiden. Hitintills är det 4 personer som har insjuknat. Fett dålig jag känner mig.. Jo fan jag vill gråta!!!
Men nu har jag tänkt till serrni!
Dom ska ju tapetsera om i mitt sovrum om några dagar här nu så då är det väl inte mer än rätt att ta en ny inflyttningsfest! ELLERHUR? Jag tycker verkligen att jag har rätt till det med tanke på hur usel den senaste blev. Åtminstonne för mig.
Jag måste ju få vara ordentligt jävla glad ihågen på min fest och sen gå ut och dansa! Det är ju inte samma sak och gå loss på några shyssta dans moves på vardagsrumsgolvet (även om det känns bra i stunden)!
Ahhh kanske om 2 veckor. Jag får samla lite dansanta damer och göra stan helt enkelt!

Nu ska jag sätta mig i soffan och päsa en stund. Jag är så mätt med! Jag har ju ätit en hel portion med världens godaste mat nu på kvällen. Den första på flera dagar känns det som.
Äh jag måste bara skriva ner receptet. Det bör provas!!!

4 Kyckling filer som man försteker med lite salt och peppar. Läggs sen i ungsfast form

3 dl matlagningsgrädde
1 burk mango chutney (Den gröna)
2 tsk sambal (eller efter smak och tycke)
1-2 vilöks klyftor pressas i
Om man vill spicea till det lite extra kan man ta lite cyenne peppar

Blanda ihop och häll över kycklingen

Hacka 1-2 röd paprikor i fina bitar och häll över och hyss in i ugnen ca 30 min 200 grader
Serveras med ris, ååhh vad gott det är! Enjoy!

See ya!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0