Nya vårkollektionen av Jysk mössor

Hello Good evning!

Fy F_N vad det har varit kallt i dag! Jag har feta köldskador på mina kinder... Nä men jag fryser om kroppen och är panikröd och varm i ansiktet!
Jag har ta mig tusan varit ute i kölden hela dagen!
Å vad bra denna dagen började då... Kom till Jobbet strax innan 8 insåg att jag hade glömt mina nycklar men tänker det är lugnt Jonny kommer väl snart. Nähä då ringer karl fan och säger att han blir sen. Men ingen fara för Bodil kommer ju snart... Ja ELLERHUR!!!! Ringer hon med och säger att hon har försovit sig!! AHhhhhhhhhhhhhhhhh bara att vända och åka hem! Väl hemma hänger inte nycklarna på sin plats! Va F** ska jag göra nu? Jag ringer Karina som bor alldeles nära och väl där inser jag att det är ett hål i min jackficka..... Ja vad ligger där? Jo mina nycklar!
Livet är underbart!!!
Kommer till jobbet igen, det har kommit 29 pallar med trädgårdsmöbler :-) MITT I SNÖSTORMEN!
Is överallt. Bara att börja skotta och salta! Bara att bita i det sura äpplet...
Men lite senare på dagen kom vi i Tisdags stämmning jag och Bodil! Vi hittade några gamla mössor i en vagn som vi provade! Insåg att det måste vara nya vårkollektionen av mössor!
             

Ja vad ska man säga? VACKERT!!!

Ja man bara måste få sjuka sig lite ibland! Och vi är ganska bra på det Bodil och jag :-)
Även om vi har flummat så var vi ändå klara i bra tid. Jag kunde tom sluta en kvart tidigare vilket var as bra för jag har så j**la ont i magen. Dragit på mig en fet magkatarr :-( Tack gode gud för Loosec!!!
Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad och kurera kölden!

Puss och kram
See ya!

Kommentarer
Postat av: Märta

Underbart att se att ni håller igång stämningen därnere:-)

Kram

2009-03-24 @ 21:48:40
Postat av: Ella

hehe! Ni e såååååå snygga!! :P

2009-03-24 @ 23:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0