Sjuk igen...

Hello people!

Ja ni dagarna har gått och Oliven har ju blivit sjuk IGEN!
Feber och ont i huvet och bara helt matt.. Lille skiten när ska det sluta?
Jag vägrar vara hemma för vård av barn så nu tyckte jag att Pappa kunde steppa in men han fixade så att Farfarn var barnvakt.
Hur gärna jag än vill vara hemma med honom så har jag varit hemma 8 dagar på 2 månader så jag har fan inte råd!
Men det blir snart bättre tider :-)

Jag har ett bra veckoslut att se fram emot :-)
Jag har bokat in en härlig massage på Torsdag. Jag ser fram emot den som attans. Precis vad jag behöver. Bli lite bortsämd. Fast det behöver ju alla ibland..
Sen får jag sovmorgon på Fredag! Guuuuud så skönt! Ska dock jobba på Fredag men det går nog ganska bra. Det är skit lugnt på jobbet men ändå mkt att göra. Ska göra klart Trädgårdsutställningen på Fredag så den blir tipp topp så vi säljer som fan så vi kan kamma in lite bonus!
Lördag ska jag och barnen åka till Borås och bli bortskämda av mamma och pappa.
Ska bli skönt att komma hemifrån lite tycker jag. Bara softa ta det lugnt och inte stressa iväg för att hinna träffa allt och alla! Ja kanske några härliga snubbor i Borås då såklart! Om vi är friska vill säga...

Nu har jag inte tid med det här mer. Måste hoppa in i duschen och piffa mig lite. Ska ut till Madde och fika lite.
Och njuta av det enormt vackra vädret!

Puss och kram!
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0