Trött på att va trött!

Hej där.

Vilken dag! Fan jag är så trött på att vara trött!
Båda kidsen hemma från skola och dagis. Vi har typ glott på film HELA dagen.. Vi har kollat djungel george och kenny starfaighter såklart!!!! Snow buddies och toystory. William mådde bättre  på eftermiddagen så vi tog en promenad till parken och matade fåglarna och bara njöt av det vackra vädret! Gud vad jag längtar efter sol och värme och VÅR!
Man orkar ju ingenting eller det kanske är för att jag är helt uttmattad både psykiskt och fysiskt. JAg vill vara pigg och allert och vilja hitta på saker!
Just nu vill jag bara dra nåt gammalt över mig och sova tills maj....
Ja det blir väl bättre!
Jag måste se till att det händer lite roliga grejer i mitt liv. Måste verkligen söka nytt jobb! Det går ju inte att gå och skrota där med en del puckon som jobbar där. Jag HATAR falska människor det värsta jag vet med folk som vänder kappan efter vinden!
Vi är bara brudar på ställe förrutom chefen som är man... eller ska föreställa en iallafall.. Så det blir så mycket skitsnack från en del. Och avundsjuka och grejer. Fan jag pallar inte med sånt! In med lite grabbar så kanske det blir lite ändring! Men det kommer väl aldrig hända så jag får helt enkelt söka mig där ifrån. Lätt dags nu efter 6 år..

Nä ni nu ska jag krypa till kojs.
Jobb imorgon men först ett besök hos Kuratorn. Det ska ju tydligen vara bra att prata med någon under/efter en separation så jag ska prova! Kanske att det blir folk av mig med efter det!

See Ya!
Puss kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0