Äntligen Fredag.


Vilken dag jag hade igår :)
Den var fanimej bra från början till slut!

Mariana från Mary Key var här och visade lite grejer. Det verkar väldigt intressant! Men vi får se...
Sen hade jag ett efterlängtat psykolog besök. Chek på den med.
Sen åkte jag till nene och drack en kopp kaffe och snackade lite och bestämde att vi skulle gå till Mette på kvällen och dricka ett glas vin.  Fast innan det så hann jag med att städa och tvätta! Det känns så skönt att ha allt fixat innan helgen:)

Jag tog Bilen upp till Mette men ställde kvar den där.. Eftersom man ska inte  drink and drive... det vet ni!!!!
Efter lite skön musik och lite skitsnack så gick vi ner till Karlssons och kollade på Matchen som dom förlorade! F A N !!!!!
Men vi hade sviiin trevligt :) Klockan 23 blev jag upphämtad och åkte hem. Skönt att få skjuts :)
Det var en skön stämning hela dagen igår. Från början till slut!!

 

I morse så var jag uppe hyffsat tidigt...
Hämtade bilen och drog en repa till Nene som vanligt :)

Äntligen Fredag och dags att hämta barnen för lite fredags party :)
Och det blev verkligen ett fredagsparty :)

Vi käkade tacos som har börjat att bli lite obligatoriskt på fredagar i våran familj.
Sen kom Nene och en vän upp hit och shakade loss till grymt bra musik!
Vi har haft en underbar kväll.
Barnen blev klippta super fina blev dom :)

 

Oliwer fick inte vara med på bild för han fastnade inte.....

Nu sover kidsen och jag ska slänga mig i sängen och kolla film.
Imorgon väntar kalas för oliwer och jag och william ska få lite egentid några timmar.
Det ser han fram emot! Och jag med! det händer så sällan....

Så godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0