Är det någon som vet vart sömntåget stannat?

Jag är helt slut.... Kan inte sova ...sömntåget är tamigfan inställt!!
Likadant helaste veckan...

Det har varit en låååååååååååång helg. Det har gått i ett.
Tog en snabbgrillning i lördags hemma hos Nene, Sen ringde Tina och ville gå ut och ta en öl. Trött var jag men piffade mig och gick med ut. Körde iochförsig...
Det var en helt ok utekväll men jag var hemma rätt tidigt.

Och jag lyckas alltid fastna på bild. 1a sidan på Jnytt  på nätet:) Jösses... Fick man ju höra det med... önskade mig en lång sovmorgon på Söndagen men som sagt... funkar ICKE!

Söndagen åkte jag till Borås, tänkte faktiskt inte gått med på den grekiska festen för jag var såå trött men lyckades halv slummra ett par timmar på mammas soffa. Så jag följde med. Skulle lagt ut lite bilder men jag väntar med spänning på dem fortfarande från Andrès och Kristinas kamera.
Innan jag åkte hem från Borås idag åkte jag förbi Malin och tog en snabbkaffe och tjatade av mig lite..
Det blir så sällan vi ses numer.. Lite trist :(

Väl hemma igen :)
Nu är det iallafall dags att ta det lite piano.. Hämtade barnen innan. Och ska gosa med dom till Torsdag :) Sen är jag barnledig IGEN. Har bytt helger nu med Mattias så han får som han vill.
Slipper jag den diskussionen iallafall något mer...

Nu ska jag sätta mig med klimparna i soffan och kolla på bolibompa och låta dom äta upp det sista påskgodiset... Madre Mia vad godis dom har fått!!!
Jag står fan inte ut med att se mer godis!
Skönt att påsken är över!

Jo... om nån sett sämntåget så var så snäll och tala om det för mig!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0