Utedag i solen :)

Dagen började jättebra!
Jag hade sovit gott och kände mig pigg och glad. Efter att ha kört iväg ungarna till skola/dagis så drog jag på mig löpardojjorna och sprang en runda!
Så otroligt skönt i det vackra vädret.

Klockan 11 hade jag beställt kaffe i solen hos min gamla granne Maria som var hemma med febriga Olivia. Där slog jag ihjäl ett par timmar i MYCKET trevligt sällskap!
Sen vidare och hämta ungarna lite tidigare idag för att sen leka ute i Norrahammar hos Janina och Co.
När Vi kom dit var Minna och hennes bebis där och Mona och hennes bebis eller bebis och bebis han är 2.
Fullt ös medvetslös!
Monas 2 åring är så söt. Jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig när han satt och somnade vid matbordet. Har ALDRIG sett en unge sitta och sova och äta kex i sömnen!
Hahahahaha



Hos Janina är det alltid massa gott fika... Så jag bräckte idag.... Tog med mig resterna av tårtan som blev över från Willes kalas igår och kakor!
Ungarna var överförtjusta... Vilken unge skulle inte va det?







Hela eftermiddagen har bara sprungit iväg. Barnen har lekt ute nästan hela tiden så mammorna har kunnat sitta i soffan och dricka kaffe och tjatat skit!
Det är vi bra på!
Sen åt vi kvällsmat och åkte hem... ungarna däckade på mindre än 5 minuter efter ett snabb bad..
Måste nog gå in och torka upp swimmingpoolen som uppstod i badrummet efter det badet....

Det är nästan lite kusligt lugnt nu på kvällen...
Men nu jag inväntar Desperate housewifes och Cougar town :)
Sen blir det bingen.
Imon är det tvättstugan klockan 07.00 som gäller och sen har jag lovat att promenixa med Andrzej klockan 8 imorgon bitti runt sjöarna... Fan jag ångrar mig lite nu... Sisst vi tog båda sjöarna hade jag sån Hel***es träningsvärk i flera dagar. För när han går i rask takt då får jag springa... Undra om han blir pist om jag bangar?....
Ahhhhh
Äh det är bara att bita i det sura äpplet och hålla vad man lovat.....

Gokväll :)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0