Födelsedag och jävla helvete!

Ja men denhär dagen började ju fantastiskt!! INTE!
För det första har jag knappt sovit något inatt så jag var helt död när jag skulle upp och fixa frulle till barnen. Men det gick. Sen körde jag dom till dagis och skola och försökte få mig lite sömn... Men det gick inte. jag fattar inte vad som är fel!?

Sen damp posten ner.... Ett inkassobrev från sj. En faktura som mitt företag skulle betala som jag har påminnt dom om flera gånger.
Helt vansinnig ringer jag upp min chef som förövrigt inte har pungat ut några pengar alls till mig denna månaden!!!
Och han är sån jävla smilfink och snacka det kan han... Jag var så jävla arg att jag knappt kunde prata. Så jag fick ta min käre far till hjälp men det var snudd på att chefen snackade omkull honom med... Morsan är helt upprorisk. Ingen kommer undan när hon är på krigs stigen....
Vilken jävla soppa!

Men jag tog min panik och vände den till något bra och åkte hem till syrran som fyller år idag :) Skjutsade henne till affären så hon kunde handla lite.. Hon får tack och lov tillbaka körkortet på Torsdag :)
Sen hämtade jag ungarna och sen var det tårtdags hos Nene :)
Hon fick ett blomsterbud från en "dykare" På dykarklubben...  (på 25 års dagen...)det är ett litet internskämt! Jag höll på att dö av skratt!
Med tanke på hur mycket gråt det har varit den senaste månaden var det jävligt skönt att få skratta hysteriskt en stund :)

Känner mig lite gladare faktiskt.
Lite harmoni här hemma. Ungarna tittar på Karlsson och softar i soffan.
Tror dom behöver lite fotmassage... eller det låter som det iallafall så mycket som dom har gått idag.... kanske en liten överdrift av dom jag vet inte. Men som mamma har man vissa plikter och massage är tydligen en av dom...








Kommentarer
Postat av: Malin

Men hej & hallååååååååååååååå,dom kan juh faen inte strunta i att betala????????? Har det löst sig nu då? Har dom betalat?

Hoppas det löser sig gumman. Fin tårta,du som bakat :=)

Kram på dig i allt elände!

2010-04-06 @ 22:08:52
URL: http://malinblingbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0