Födelsedag!

19 April 2002 var en lycklig dag :)

William blir 8 idag :)
Min lilla skit unge!!!

Skola som vanligt för honom idag men hela eftermiddagen har vi kalasat!
Mormor och morfar kom hit med massa presenter! Han var så glad. Och mycket mätta blev vi!
Shit lill killen hade beställt smörgåstårta och jag gjorde Jordgubbstårta med daim som han hade önskat!
Jag behöver inte äta på en hel vecka nu tror jag!

     

Eftersom han fått en ny cykel så var han ju tvungen att testköra den, Fick knappt in honom!!!
Nu har han ätit upp det sista av smörgåstårtan. jag fattar inte hur han orkar..... Men hallå man växer tydligen mycket i den åldern...
Nu har john blund slagit till iallafall.... och det är tyst...
Jag diggar inte det nåt vidare :(
Man tänker alldeles för mycket då..

Just nu har jag snöat in på Denna helgen som kommer. Vad ska man göra. Börjar känna krypet i benen redan nu. Jag har ju inte ungarna i helgen...
Ska jag åka någonstans? Ska jag träffa någon? Inte bra....
Alltså inte träffa någon på DET sätte! Jag känner att jag har fått nog av sånt på ett tag.
Antingen så händer det eller så gör det det inte!
Och nu är det rätt så mycket INTE på den fronten.
Jag vill så mycket och jag saknar det DÄR! DEN där! Men *Suck*
Jag vet inte.... Skit i DOM DÄR nu :)

Jag har SOVIT :))))) Hela natten från klockan halv nio igår! Förstår någon vad skönt det är???
Nä jag tror inte det.. om man aldrig har haft problem med sömnen kan man nog inte förstå det!
Men att det ska behövas en liten liten tablett... Jag tror det är psykiskt. Jag ska testa en alvedon och låttsas att det är en insomning... fast det är klart det är ju svårt att lura sig själv när man vet....
Nu är jag iallafall pigg och det vill jag inte vara för nu är det ju kväll :( Hmmmm.

Jag ska slänga på en film och hålla tummarna att John blund kommer tidigt :)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0