Happy valborg!

Happy Valborg!

Jag har haft en superdag! Inget speciell igentligen men bra helt enkelt!
Idag har jag inte haft ett skit att göra och det har varit sååå skönt!
Tog en lång frulle i soffan och kollade på en hysteriskt rolig film. Old Dogs. Jag skrattade så jag fick ont i magen! Välbehövligt ibland!

Vid ett tiden ringde Janina och då blev jag lite sällskapssjuk och åkte dit och drack ett gäng med kaffekoppar.
Sen var det dags att hämta huliganerna. Dom var super trötta båda 2 men piggade på sig efter ett långt bad.
Och medans jag lagade mat var dom ute och lekte.
Den obligatoriska tacofredagen :) Och mys i soffan.
Jag och oliwer hade ett långt snack ikväll. Han är så rolig och har sånna klockrena komentarer. Han hatar verkligen att borsta tänderna och så ska han till tandläkaren nästa vecka och det är han lite nervös för. Så han sa till mig att han inte skulle dricka kaffe mer för att tändläkaren skulle påpeka hans gula tänder... Efter många om och men och pussar och kramar öppnade han munnen och fick gaddarna borstade.. Gosade sen ner oss i foffan och Oliwer sten däckade efter en fotmassage.


och jag och william pysslade i pysselböcker tills han trillade ner i sängen..

Alone again.... satte mig vid facebook en stund.. men hallå PALLA liksom! Tror att det är lika bra att gå och knoppa.

Ska gå upp i hyffsad tid imorgon. Wille ska på kalas och sen på eftermiddagen ska vi ut till Janina och co och leka lite och fixa lite käk och bara vara.. Det blir mys.
Hade önskat att jag hade fått lite besök denna helgen men så blev inte fallet :(
Men den som väntar på nåt gott väntar alldeles för länge... Hahaha nä jag har lite saker att se fram emot nästa vecka :)
Hoppas få lite spring i benen på annan ort med vackra omgivningar!





Dit längtar jag!!!

Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0