Jag har en hemlighet...

Det är dags att summera dagen...

Innan jag hämtade kidsen idag svängde jag förbi 3 butiken på A6 inte K5 som somliga tror att det heter...
Iallafall, jag lämnade in min telefon för lagning och nu visar det sig att jag ska få en alldeles ny!!! Helt gratis :) Sicka grabbar som jobbar på 3 liksom :) Ja töser med för den delen...
Så den ska jag hämta imorgon! Äntligen kan jag ta lite kort igen!
Börjar bli trist med repriser liksom.

Oliwer somnade i min famn efter bolibompa. Så mysigt. Jag hoppas han kände hur mycket jag längtat efter honom denna helgen. det lilla pyret.
Då fick jag lite ensam tid med wille och det var läxläsning som gällde.
Han är så duktig och jag är så stolt över honom att det värker i hjärtat.
Mina klimpar, dom är min räddning i livet just nu.

Om vi summerar dagen på ett annat sätt...

Jag har en hemlighet... den äter upp mig... Jag kan inget säga... Måste bara tala om hela hemligheten för mig själv gång på gång för att sedan slå bort den igen.
Jag har överlag haft en jätte bra dag. Jag börjar komma ifatt mig i vissa tankar. Men jag orkar inte prata med någon.. Eller jag vill inte det. Det finns ingen som kan säga något som jag vill höra just nu. Inte ens jag har något bra att säga till mig själv tydligen.
Jag skrev om virvlande tankar härom kvällen.. Tankarna virvlar men inte så mycket på utsidan längre.
Det kommer nog att ordna sig nån gång...

Jag är bara ledsen över att det är så många som är engagerade i mig och som känner sig ledsna på att jag inte tar hand om mig själv. Att jag krisar lite... påverkar dom flesta nära kära.. Jag förstår det. Men det finns ju ingen annan som kan tala om för mig hur jag ska må eller göra för att det ska bli bättre. Ah jag önskar att det var så, men det är inte så enkelt. Men jag försöker iallafall. Baby steps... 

jag har blivit erbjuden ett extra jobb idag. För Mary kay :) Som jag nog faktiskt överväger att ta. Varför inte? Måste ju göra något för att håva in lite stålar så jag kan roa mig kungligt med barnen i sommar :)
Fortsättning på det följer....

Sen har jag kollat på en jätte mysigfilm som precis är avslutad!
Valentines day med massa kända skådisar. Skit bra! Men inte om man är olycklig och har hjärtesorg! INTE ATT REKOMENDERA DÅ!

Min stora prinskorv ligger här brevid mig och snarkar as we speak... eller skriver.... jag skriver, jaja ni fattar....
Så jag tänker följa hans exempel .) inte snarka men sova...

Ja e dööööö trött nu!
Sov gott!

See ya




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0