Mitt i hejarklacken!!!

Det har varit helgalet några dagar igen...
Igår skulle jag vara barnvakt åt Nenes flicka andrea, på kvällen Medan Nene skulle jobba på HV matchen för Vinfabriken.
Men det blev lite ombytta roller så jag tog hennes plats (och kläder faktiskt) helt hastigt påkommet på eventet och hon tog hand om alla ungar här hemma :)
Jag ångrar mig INTE!


Jag har inte varit på en enda match på hela säsongen :( Jag jobbade ju bara i period pauserna så jag kunde se matchen :)
Jag befann mig MITT I HEJARKLACKEN under första perioden!! Där kan vi snacka om stämning !!!
Helt öronbedövad. Men jag hakade på i hejar ramsorna. Det var riktigt kul!
Lite småsnack om jobbet i pauserna var helt ok!
Men jag försvann hem när 3.e perioden började för mina barn saknade mig där hemma :)

Och HEJ FULL RULLE när jag kom hem... 5 ungar och Nene....
High life och pyjamas party. Alla tryckte vi ner oss i soffan och kollade på film. Oliwen somnade skitfort men de andra ungarna somnade nog inte förrän 12-1 tiden..
Men jag kan ju säga att jag har inte sovit så gott på väldigt länge... Hela huset fullt.. Kanske är nåt för mig...

Stor frukost  i morse :) Och sen åkte gästerna hem vid 10.30.
Det var som musten gick ur mig... Hur mycket jag än tycker om dom så var det skönt att va lite själv en stund.
Jag har känt mig halvt panikslagen ett par dagar här. Det bara kryper i kroppen.
Kan ju bero på det här med jobbet.. och allt annat som händer runt omkring.
Har varit på ett välbehövligt psykologbesök idag :) Det är rätt gött att få prata av sig om allt som händer och böla en skvätt... Dåsen känns det lite bättre!
Men Jag skulle nog behöva vara alldeles själv några dagar igentligen. Kanske skulle helgen vara ett ypperligt tillfälle?
Mja..... vi får väl se...

Ungarna har varit lediga idag. Så vi har myst mestadels av dagen. Vi har varit och lekt med våra gamla grannar en stund och sen tog vi med grannarna hem och käkade pannkakor till kvällsmat :) Det var mysigt.
Nu sover dom små ljusen .... vill mysa mer... måla mer roliga teckningar... men imorgon ska dom till pappa :(
Ja ja jag ska ladda batterierna så mitt humör är på topp tills på Måndag.





Mina små guld klimpar.. Vad skulle man göra utan dom??

Nu ska jag faktiskt dra mig tillbaka och titta på en film och hoppas på att somna tidigt.. Mycket att fixa imorgon :)

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0