My happy place...

Dagarna avlöser varandra. Tiden går så fort.

Höll på att försova oss i morse.. Det är märkligt att man ska behöva väcka prinsarna närmre halv 8 på vardagar när dom är uppe och skuttar kl 7 på helgerna...

Har varit på frukost hos Madde idag :) ÄNTLIGEN fick vi till det.. Jag hämtade upp Janina och Milo på vägen åxå :)
Fick veta att Anna skulle gifta sig... Hmmmm det sa hon inget om igår.....
Mycket kaffe och tjat blev det... Milo tröttnade på damerna och däckade.





Madde tröttnade åxå till slut... Hahaha

Framåt 12 så åkte jag hem och grejade lite och tränade så jag höll på att svimma!
Får inte glömma att dricka vatten....

Och mina guldklimpar blev hämtade från skolan och vädret tillät cykling idag åxå :)
Dom vill aldrig gå in. Har fått tvinga in dom att äta lite men dom är ute igen och fixar till asfalten utanför i vackra kreationer :) Dom har nog engagerat all ungar på gården :)



Dags att passa på att röja lite kanske...
Kanske att vi åker till Ullared imorgon.. Vet inte hur det blir... Får väl ta och ringa mammsen..
Barnen ska till deras pappa imorgon.. Fan tiden springer iväg!!! När man precis börjat myset så ska dom iväg.. men dom kommer ju snart tillbaka! Fredag igen :)

Ska försöka att inte vara så rastlös Onsdag-Fredag. Även om jag känner mig hyffsat tillfreds med saker nu så skulle jag bara vilja försvinna ut till havet vid en stuga och bara vara några dagar...
Inga krav inga måsten bara jag, vinden och havet... That`s my happy place!!!

Dags för disken och sen nattning och Desperate housewifes.. Härliga Tisdag.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0