Rättvist och shysst väder :)

Ja men så vann ju HV Serien till slut :) Mycket RÄTTVIST!

Och min träningsvärk vart som jag befarade... Helt jävla enorm! Har knappt kunnat röra mig i helgen... men det har inte gjort någonting... Lugnt och fridfullt har det varit :)
Har knappt pratat med någon... Rätt skönt faktiskt.  Förrutom en hiskelig magåkomma som däckade mig :( Har det varit bra. Har hunnit med en hel del i min tankeverksamhet ändå :) Det går åt rätt håll känns det som.
Jag hade en ganska bra vecka förra veckan och jag hoppas att energin jag fick stannar ett tag!

Idag har jag fixat mycket importante saker eller en iallafall :) Och efter det mötet åkte jag upp till A6 och träffade min gamla jobbarkompis ANNA :) Det känns som att det var år och dagar sen vi sågs. Vi drack kaffe och tjatade hål i öronen på varann.... som vanligt!!
Jag har saknat henne!
Efter Anna kom en annan kompis och drack kaffe ute i solen. Guuuuuud så skönt väder det har varit. Sen hämtade jag kidsen och tog ut cyklarna och vi har varit ute hela eftermiddagen :)
Vi gick till vår gamla gård och där träffade William sin allra bästaste vän Felix och Oliwer fick träffa Kvinnan i sitt liv :) Olivia... Dom är så söta. Dom har kännt varann hela sitt liv... kort än så länge men dom älskar varann :)

    

Nu sover illbattingarna efter att ha gosat länge och läst läxor och en hutlöst lång bok om kråke..
Och nu är det egentid IGEN. Fast det känns rätt ok. Jag vet inte vad det är som har förändrats men nåt är det. Det känns bättre och jag vet inte riktigt varför.. Fast om jag frågar mig och gräver djupt så vet jag att jag hittar svaret. jag återkommer när jag letat tillräckligt länge :)

Jag längtar tills imorgon... Vad händer imorgon? Inte en aning... Jo jag ska till Madde och äta frulle efter att jag lämnat ungarna på skolan. Vi har försökt att få till det i flera veckor nu men det kommer ta mig F*N alltid nåt emellan. men inte imorgon! Hoppas på vackert väder imorgon åxå!
Kanske får bli en liten cykel utflykt med barnen på eftermiddagen.. Nä jag ska inte planera... jag ska ta det som det kommer... vi far dit vindarna bär oss...

Nu ska jag krypa ner i soffan <3

Go kväll...
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0