Rysare....

Det stora samtalsämnet i Jönköping just nu är Hockey!!!!
Och som inbiten HV. are så följer jag matcherna för fullt!
Igår Onsdag vart det ju en riktig rysare...
Förlorade hemma... Men revanch idag igen :)

Tänkte ta mig till systemet och köpa lite öl och fixa till lite god mat och bänka mig i soffan :)

Jag har helt oväntat fått lite energi.. Undrar om den är på kort visit eller här för att stanna?
Jag har tränat i 3 dagar här nu och alldeles nyss har jag kört rygg rumpa ben. Jag skakar hela jag!
Jag kommer ha fete träningsvärken imorgon. Om jag kommer att kunna röra mig över huvud taget..
Ja det märker vi!
Jag kanske skulle ta lite vila till helgen....
Det återstår att se...

Nu är det dags att pysa....

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0