Salsa i Stockholm :)

Wohooo

Jag är så jäkla glad att jag åkte till Stockholm :) För jäklar vad roligt det var!

Onsdagen var sååååå lyckad! Vi inkvarterade oss i Södertälje och tog bilen in till Stockholm senare på kvällen.
Vi satte oss på Tiffanys och tjatade en stund och det blev några drinkar så bilen fick bli ståendes över Natten men det gjorde ju inget för Det skulle bli shopping för somliga på Torsdagen..





Sen drog vi vidare till Kolingsborg där konserten var! SHIIIT bandet var grymma!
Inte jättemycket folk som var där men det var inte så jävla trångt på dansgolvet då och det intog man ju ett par gånger!
My lord vilka grymma dansare det fanns. Kan du inte dansa när du kommer dit så för dom bara dig som en vante över dansgolvet. Jag glänste ;) Åtminstonne om benen....











Ja det var en grymt kul kväll :) Som slutade med blåsor under fötterna för Nene :(
Höll på att missa våran skjuts hem åxå shiiit det hade inte varit kul.. Jag fick springa som en tok för Nene kunde fan knappt gå... Det måste sett skitkul ut. Jag springer Nene ropar vägbeskrivning till mig till Sheffics bil... Hann precis fram innan han hann att åka hem.
Sen Stendäckade vi hemma för att vakna TIDIGT för lite shopping...
Jag ska berätta mer senare :)
Nu måste jag springa ut till min skjuts...
Be back med mer info och bilder :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0