Stadsparks eftermiddag :)

Ikväll.... då jävlar ska jag ta en tablett så jag kan somna och förhoppningsvis sova en hel natt!!
Jag vet knappt när jag sov gott senast..
Min kropp säger ifrån nu. Jag är trött har ont överallt och ångesten kommer sig smygande...

Igår lördag var Oliwer på sitt första kompis kalas :) Hos sin bästis Philip! Han var så mallig :)


Men shit vad det var svårt at fånga honom på bild...

Det var en lugn lördag. Jag var på a6 en sväng Kollad lite presenter till William som fyller 8 år i morgon. Kan inte fatta att tiden går så fort!!!
På eftermiddagen kollade vi matchen hemma hos Lena och Noah.
Det var mysigt. Gjorde lite mat till barnen och mig själv. Magen måste fått en chock. Har inte kunnat äta så bra det sista :( Men igår så :)
Jag blev såååå trött efter maten att jag slummrade lite på soffan hos Lena.
Jag måste verkligen vara världens roligaste sällskap just nu :(
Men va tusan man måste ju passa på när tillfälle ges... Barnen leker så bra tillsammans och sköter sig nästan själva och i goda vänners sällskap bara händer det...

Sent på kvällen Hämtade Mattias barnen och jag socilerade men Nene på stan en stund. Träffade Janina och Minna ute! Roligt roligt!
Sov som sagt inte så mycket i natt :( Vet inte varför det ska vara så svårt!?
Trött men på gott humör klev jag ur sängen och hämtade ungarna och drog till Stadsparken. Där spenderade vi hela eftermiddagen. Så underbart väder!!

  
Vi hittade en liten bäck och gjorde båtar av löv.
Det var väldigt populärt av barnen.

  
Obligatoriska fikat :)
Det har varit en härlig ute dag. Men nu är jag så trött att jag vet knappt vart jag ska ta vägen.
Oliwer har redan somnat och William är på G.
Det dröjer inte så länge innan jag ska försöka åxå.
Måste bara ringa ett par samtal först.

Idag har jag ont i hjärtat... Jag saknar .... jag funderar.... jag minns.... jag vill... men måste.... eller?
Huvudet och hjärtat är inte i synk med varann.. känner mig halvt förvirrad. Jag kanske inte ska tänka så mycket....
Men lättare sagt än gjort....

Faan varför ska det vara så svårt!?!?

Imorgon ska iallafall Mamma och pappa komma hit :) Det ska bli mysigt. Inte minst för William!
SÅ jag kommer hålla mig sysselsatt med förberedelser hela morgondagen. Det är ju lite bra.
Om jag orkar ska jag ge mig ut på en löpar runda på morgonen!

Tills nästa gång.....
Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0