SERIÖS!

Inser att jag fan får skylla mig själv som inte kan sova!
Jag går ju inte och lägger mig!
Vad gör jag då?
Nä lite självdestruktiv är man väl allt och sitter på Facebook....
Hmmm Men hallå fröken Persson! Jag insåg att jag hade alldeles för många "vänner" som jag inte ens känner eller har träffat eller ens vet vilka det är!?
Så från och med nu... SERIÖS!
För jag menar whats the point? Varför "adda" nån man ALDRIG språkar med? Eller acceptera nån ... ahhhh vilken värd vi lever i...
Träffade i ochförsig kärleken via Facebook en gång... men kanske därför man ska lägga av med sånt här... sen Har jag ju spelat Maffia wars en del... = slut med det med nu!
Energin ska flöda utan massa sånt... man blir ju aptrött att hänga vid datorn hela tiden.

Jag ska göra som jag gör till mina ungar! Ställa äggklockan... Si och sähär lång tid får Fröken sitta vid datorn och sen.... lights off!

Och nu är det verkligen lights off people!!!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0