Spännande...

Det har gått i ett sedan i Onsdags...  Inte en lugn stund.. eller egen stund..
Nu först är jag ensam. Skönt men ändå inte. Men det är nog nyttigt. Jag har varvat ner i solen på balkongen en stund. Jag är som ett stoppljus i ansiktet.
Ska väl göra mig redo för lite grilltajm hos Nene och barnen om en stund.. Vad annars ska man göra liksom?
Kanske vara ensam lite rannsaka sig själv, bearbeta livet...
Uhh. Jag ska verkligen ta tag i det! Jag gör det lite lite varje dag... Men tänk att ha en nervös kännsla i kroppen hela tiden men kan inte sätta fingret på varför. Krydda med lite hjärtklappning på det och lite utmattningskänsla men ändå känner att man vill göra något kul.
Jag ska iallafall inte låta det gå som sisst... Speeda upp och springa utav He**ete.
Denna gången känner jag mig annorlunda... Lugnare.. Hur som helst så känner jag mig lite mer bekväm med mitt eget sällskap än på ett tag.. och det är ju alltid något. Jag är på väg...... någonstans :) Livet ska ju vara spännande och inte så förutsägbart ellerhur? Just nu är det jäkligt spännande.. vet inte vad som händer om en vecka. Har INGET planerat... Vet inte ens hur det blir med jobbet.. Det är ju skit spännande VERKLIGEN... eller INTE!
Men det finns inget ont som inte för något gott med sig!
Jag har ju mina guldklimpar att se fram emot på Måndag iallafall :)

Imorgon är jag bjuden på Grekisk fest i Borås. det kan nog bli lite kul om jag bestämmer mig för att åka dit. Lite Zorba är väl aldrig fel!!!!???
Ladda lite energi nu bara :)
Ska i vilket fall som helst åka till Borås i morgon till mamms och papps för lite Påsk lunch.
Och nu ska jag lägga kött i marinad för kvällen :)

Glad påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0