En lugn helg..



Helgen har gått.... Inte helt smärtfritt ska jag tillägga....
Har iallafall försökt att lägga tankarna på jobbet åt sidan.. Det har gått rätt så bra!
jag har haft ett visst distrationsmoment brevid min sida..

Jag är så trött på att bli dömd och göra som andra säger.. Jag uppskattar alla goda råd absolut!! det gör jag verkligen. Men Jag måste bli mer Mig i min egen roll.. HÄR! Egentligen kanske jag inte borde umgås med någon. Eller inte berätta saker för någon. För då lyssnar jag ju inte på alla andra...
Jag blir alldeles för lätt påverkad av min omgivning..
Jag har knappt haft min telefon på i helgen för jag har inte orkat med någon.

Det känns som att mina batterier har laddats lite denna helgen iallafall.
Och jag känner att jag vill ta tag i dethär nu.
Småmål, step by step, dag för dag...

Ok jag har avgett ett löfte! Till mig själv i första hand. Imorgon bitti när jag lämnat barnen ska jag ge mig ut på min första riktiga jogging runda denna säsongen :)
Just nu känner jag mig laddad som bara den men fråga igen imorgon....

Har hämtat ungarna idag :) som för tillfället är ute och leker.. Så jag ska sätta mig på balkongen i solen och hålla ett getöga på dom.
Men en STOR kopp kaffe!

Så tills nästa gång...
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0