Kärt återseende!!!!!

I dag har varit en bra dag :)
Dagen började med pussar och kramar av mina vildingar som hade gosat ner sig i sängen hos mig inatt :)
Sen vidare ut till Janina :)))) Vilket kärt återseende!!!!! Dom har varit i Thailand i ett halvår! Och kom hem förr veckan. Å nu äääääntligen fick jag träffa henne och lille Milo som hade blivit såååå stor!!!
Nu är ALLT i sin ordning igen. Janina fixar kaffe :)



Man får vara rädd om de bra vänner man har!
ÅÅÅÅÅ vad jag hade saknat min vän !!!
Jag fick ju passa på att gofa lite med Milo med...



Sen åkte jag och kollade på en cykel till William som han ska få i födelsedagspresent!
En 21 växlad gul cool sak... han blir nog nöjd tror jag :)

Och sen fick jag lite Kaffe hos Nenito! Och sen körde jag vidare hem och bytte om och vidare till mitt spinningpass!
Fiiiii faaaaaan vad jobbigt det var! Och sen körde jag ett magpass på en halvtimme efter det. Jag tror inte att jag kommer att vara människa imorgon!!!!
Men guuuuud vad skönt det känns efteråt!
SITTER HÄR OCH EFTERSVETTAS AS I WRITE LIKSOM ;)
Borde nog hoppa in i duschen....

Imorgon får jag besök av Mariana :) Hon har erbjudit mig ett jobb för Mary K.
Så hon ska komma hit och visa lite grejer och prata så får vi se vart det leder.
Det blir nog bra :)
Och imorgon är det HOCKEY final :)))))) Ladda med chips och öl..... eller inte.... måste tänka på beach 2010 nu ;)

Ah nu måste jag verkligen hoppa in i duschen och sen städa lite kanske..... tycker inte att jag gör annat än att plocka här hemma....

Jaja see ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0